Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Fizinio aktyvumo piramidė - dviratis "Judėjimo ratas"

 

Visi puikiai žino apie sveikos mitybos piramidę, tačiau labai svarbu nepamiršti, kad kiek vėliau buvo sudaryta ir fizinio aktyvumo piramidė, patarianti, kiek ir kaip derėtų judėti. Nors ši piramidė kur kas mažiau žinoma, jos patarimai ne mažiau svarbūs. 

Fizinio aktyvumo piramidė atskleidžia, kad žmogaus fizinio aktyvumo pagrindą turėtų sudaryti jo kasdieninis judėjimas – ėjimas, lipimas laiptais, namų tvarkymas, darbas sode, važiavimas dviračiu į darbą ir t.t. Reikia pradėti nuo kasdienio fizinio aktyvumo didinimo, o ne nuo sportinės veiklos ir rezultato siekimo. Tačiau reikia nepamiršti, kad fizinei veiklai reikia pasirinkti ne tik tinkamą fizinį krūvį, bet ir jo intensyvumą, periodiškumą bei trukmę. Norėdami pagerinti savo sveikatą, kasdienei fizinei veiklai reikėtų skirti bent po 30 min. kiekviena dieną ir daugiau. 

Plakatas "Judėjimo ratas" (pdf formatas)

Bendradarbiaujame:                   plačiau..