Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Fizinio aktyvumo veiklų rūšys

MASALA BHANGRA

        Masala Bhangra - tradiciniai Indijos šokiai. Tai sportas ir šokiai viename. Ši programa skirta įvairaus amžiaus žmonėms. Treniruotės, pristato aukštos energijos Bhangra ir Bolivudo šokių judesius lengvu fitneso formatu, tai - mechanizmas, pagal kurį tūkstančiai žmonių atsikratė viršsvorio ir tapo fiziškai aktyvūs.

ZUMBA

         Zumba  Fitness - mega populiarumo pasaulyje sulaukusi treniravimo sistema. Apjungianti sportą, laisvalaikį ir kultūrą. Zumba treniruotės tai "fitneso vakarėliai" kuriuos sudaro pasauliniai šokių muzikos ritmai kartu su lengvai atkartojama šokių choreografija sukuriant dinamiką tarp šokio ir sporto. Merengue, Salsa, Cumbia, Reggeaton ... ir dar daug kitų širdį kaitinančių ritmų. Absoliuti Jūsų kūno transformacija - tai lyg linksma šventė nejaučiant jokio diskomforto.

KALANETIKA

        Kalanetika - plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Tai pratimų kompleksas, kuris padeda mažinti svorį ir pagerina sveikatą. Mankštinantis nepervargstama, nealinama širdis ir sąnariai - krūvis tenka ne visam organizmui, o tik tam tikroms raumenų grupėms. Kalanetikos pratimai - puiki sąnarių ir raumenų ligų profilaktika. Pratybos veiksmingos gydant širdies ir kraujagyslių, endokrinines ir kitas ligas, gerina viso organizmo būklę, taip pat medžiagų apykaitą, mažina psichologinę įtampą ir suteikia energijos.

 

NĖŠČIŲJŲ MANKŠTA

            Kryptingai ruošiamasi gimdymui, stiprinama ir gerinama reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistema. Laukiantis kūdikio pasislenka kūno pusiausvyros centras, atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą ir tiesiog tampa sunku jaustis patogiai. Dažnai ima trūkti jėgų "užpuola permainingos nuotaikos". Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą.

 

ŠIAURIETIŠKAS ĖJIMAs

        Šiaurietiškas ėjimas tai puikus laisvalaikio leidimo, bendravimo ir sveikatos stiprinimo priemonė tinkanti bet kokio amžiaus žmonėms nepriklausomai nuo jų fizinės būklės. Šiaurietiškas ėjimas puikiai tinka kaip reabilitacijos ir organizmo stiprinimo priemonė po įvairių ligų, operacijų, traumų, taip pat siekiant susigrąžinti formas po gimdymo ar kitais atvejais, kai įtemptai sportuoti negalima.

          Žingsniuodami su specialiomis lazdomis, tempą galime pasirinkti pagal savo pajėgumą - nuo lengvo pasivaikščiojimo iki intensyvios treniruotės. Šiaurietiškas ėjimas yra puiki alternatyva bėgimui ir tinka visų amžiaus grupių žmonėms. Moksliniai straipsniai įrodė, žmonės fiziškai pajėgesni sportuodami lauke, negu sporto salėje. Visų pirma tai emocinis pasitenkinimas. Dirba iki 90% raumenų. Mažesnė apkrova kelio ir klubo sąnariams.

MANKŠTA SENJORAMS

             Senjorų mankšta tai lengvas būdas sustiprinti sveikatą. Sportuojant streso metu organizme susidariusių pavojingų medžiagų kiekis sumažėja, atpalaiduojami raumenys, gaminami hormonai endorfinai, pagerėja nuotaika.

                Vyresniame amžiuje fizinis aktyvumas gali sustiprinti sveikatą, prailginti gyvenimo trukmę ir pagerinti jo kokybę. Mankštinantis gerėja širdies darbas, didėja ištvermė, mažėja emocinė įtampa, stiprėja raumenys ir raiščiai, stabilizuojasi stuburas, išnyksta nugaros skausmai, gerėja sąnarių ir bendras kūno lankstumas, žmogus ilgiau išlieka savarankiškas. Nuolatinis fizinis aktyvumas sumažina vyresnių žmonių traumų riziką ir klubų lūžius, apsaugo nuo osteoporozės. Kiekvienas, ypatingai vyresnio amžiaus žmogus turėtų atrasti laiko pajudėti. Kasdienė 25 minučių trukmės mankšta vyresnio amžiaus žmonėms padeda išvengti vaistų ir apsilankymų pas medikus.

 

STUBURO STABILIZAVIMO PRATIMAI

            Stuburo stabilizavimo pratimų tikslas yra atstatyti normalią lokalių (giliųjų) raumenų funkciją ir padidinti stuburo stabilumą, sumažinant skausmą ir disfunkciją. Stuburo stabilizavimo rekomenduojami pratimai skirti nugaros skausmų prevencijai ir gydymui. Pratimų strategija teigiamai veikia raumenų atsistatymą ir padeda sumažinti juosmeninės stuburo dalies skausmą,  išvengti ar atitolinti ligos pasikartojimą.

 

ŠOKIAI SENJORAMS

         Dėstoma šokių programa specialiai sukurta vyresnio amžiaus žmonėms. Mokinantis Solo pramoginių šokių, senjorai išmoks grakščiai judėti lotynų Amerikos ir klasikinių šokių muzikos ritmu, patirs ryšį tarp  muzikos ir šokio. Gražios melodijos ir nesudėtingi judesiai praskaidrins visą dieną bei lavins kiekvieno fizinius gebėjimus.

 

JOGA


         Joga – tai filosofija, mokymas, menas ir gyvenimo būdas. Pagrindiniai jogos principai: tinkami pratimai ,taisyklingas kvėpavimas, atsipalaidavimas, racionali mityba, pozityvus mąstymas ir meditacija. Joga visais laikais buvo perteikiama iš mokytojo mokiniui asmeniškai, taip garantuojant jos perteikimo tikslumą. Joga – tai gyvenimo įrankis, padedantis tausoti sveikatą, įveikti kliūtis, atrasti pusiausvyrą ir ramybę… Jogos praktika suteikia galimybę pažinti ir susieti save su supančiu pasauliu, išmoko įveikti stresą, ligas, sugebėti neprarasti pusiausvyros ir tikėjimo vidine galia, išlaikyti darną ir atskleisti save kūryboje..

MANKŠTA SU MINKŠTAIS KAMUOLIUKAIS

Pratimai yra ypač patogūs ir tinkami žmonėms, kuriuos  vargina nugaros skausmai. Atliekant Pilateso pratimus su kamuoliuku, sumažėja spaudimas, tenkantis nugaros slanksteliams, atpalaiduojami raiščiai, ištempiami sutrumpėję raumenys. Pratimai su kamuoliukais yra naudingi, nes stiprina raumenis, mažina kūno svorį, gerina laikyseną, gerina kūno lankstumą, ugdo ištvermę, atpalaiduoja pavargusius, sustingusius raumenis, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą.

   
 

MANKŠTA SU MANKŠTOS JUOSTOMIS

Mankštos su mankštos juostomis nauda sveikatai – didžiulė. Treniruočių krūvis parenkamas individualiai pagal žmogaus galimybes. Mankštos juostos buvo pradėtos naudoti kineziterapijoje, norint atsistatyti po įvairių traumų ar judesio sutrikimų. Šiuo metu juostos naudojamos viso kūno tobulinimui. Atliekant pratimus su mankštos juosta, mažėja skausmas, stiprinami gilieji raumenys, sąnariai, didinama fizinė jėga, mažėja svoris, dailėja kūno formos,  lavinama koordinacija, lankstumas, mažėja kraujospūdis. Pratimai ypač naudingi sergant stuburo, sąnarių, artrozės ligomis.

Bendradarbiaujame:                   plačiau..