Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

10 patarimų kaip pakeisti mitybos įpročius

 

  1. Pradėkite keisti mitybos įpročius nedelsdami, tačiau imkitės permainų palaipsniui.
  2. Valgykite saikingai – mažinkite vieno ar kito produkto kiekį, bet neatsisakykite jo visiškai
  3. Nėra „gerų“ ar „blogų“ maisto produktų, yra tik sveika arba nesveika mityba.
  4. Žinokite, kad sveika ir tinkama mityba padės Jums išlaikyti normalią kūno masę ir Jūs jausitės puikiai.
  5. Valgykite įvairų maistą.
  6. Kuo daugiau valgykite daržovių ir vaisių.
  7. Vartokite daug maisto produktų, kuriuose yra sudėtinių angliavandenių.
  8. Valgykite reguliariai.
  9. Gerkite daug skysčių.
  10. Daugiau judėkite.

 

Parengta pagal Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centro, Vilniaus universiteto medicinos fakulteto, Kauno medicinos universiteto rekomendavijas (2010m.)

Bendradarbiaujame:                   plačiau..