Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Balandis džiugins sveikatinančių naujienų gausa!

Naujame nemokamų sveikatinimo veiklų kalendoriuje „Ir kūnui, ir sielai“ rasite ne vieną naujieną ir, žinoma, daug įprastinių veiklų. Jūsų patogumui ir galimybei rinktis, pasirūpinome, kad veiklos vyktų skirtingu laiku ir aprėptų kuo daugiau gyventojų grupių – vaikus ir jaunimą, darbingo ir vyresnio amžiaus žmones bei daug kitų. Kviečiame susipažinti su išsamesniais veiklų pristatymais ir aktyviai dalyvauti!

VEIKLOS, SKIRTOS 55+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Klaipėdos miesto tikslinių gyventojų grupių sveikos gyvensenos skatinimas“ veiklos). Šio mėnesio NAUJIENA - teorinių ir praktinių mokymų programa griuvimų prevencijos tema „Pusiausvyros lavinimas ir stiprinimas vyresniame amžiuje“! Griuvimai – tai labai dažna pagyvenusių žmonių negalios ir mirties priežastis. Pagyvenusių žmonių griuvimu vadinamas griuvimas iš savo aukščio dėl nesmurtinių priežasčių. Galimos tokio griuvimo pasekmės – sveikatos sutrikdymas, socialinė izoliacija, pablogėjusi gyvenimo kokybė. Integruotos programos metu dalyviai turės puikią galimybę įgyti naudingų žinių griuvimų prevencijos tema teoriniame ir praktiniame lygmenyse. Teorinius užsiėmimus ves lektorius - skubios medicinos pagalbos specialistas Simonas Žutautas, o praktinius užsiėmimus – mankštas – Sveikatos biuro fizinio aktyvumo specialistas. Kitos numatytos veiklos – paskaitos sveiko senėjimo tema, kino filmų peržiūros ir vaikščiojimo grupės. Pastarųjų populiarumas tik įrodo, jog užsiėmimai gryname ore itin mėgstama veikla uostamiesčio gyventojų tarpe. Išbandykite ir jūs!

VEIKLOS, SKIRTOS 60+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Chrodis+“ veiklos). 60+ amžiaus asmenų lėtinių neinfekcinių ligų prevencinė programa - tai unikali programa, įgyvendinama pagal projektą „Chrodis+“, paremtą projekto partnerių iš Islandijos gerąja patirtimi. Programą sudaro daugiakomponentės veiklos, kurių metu daugiausiai dėmesio skiriama kasdienėms fizinio aktyvumo treniruotėms, ir du kartus per savaitę – jėgos treniruotėms. Kasdienių treniruočių pagrindas – vaikščiojimas. Jėgos treniruočių programą sudaro dvylika pratimų pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiant įvertinti dalyvių fizinę būklę ir sveikatą, atliekami matavimai, pasitelkiant įvairius prietaisus: dinamometrus, prietaisus, stebinčius širdies darbą fizinio krūvio metu ir kt. Šio mėnesio NAUJIENA – paskaita „Sveikatą stiprinanti mityba“, skirta esamiems ir naujiems dalyviams (60 m. ir vyresniems).

VEIKLOS PROGRAMOS „ŠIRDIES RITMU“ DALYVIAMS, kaip ir įprastai, kvies į mankštas su įvairiu inventoriumi bei šiaurietiškojo ėjimo mokymus. Pastarųjų naudą pagrindžia daugybė mokslinių tyrimų. Keletas įdomių faktų apie tokio tipo vaikščiojimą: teisingai vaikščiojant įdarbinama apie 90 proc. visų kūno raumenų, mažesnė apkrova tenka sąnariams, puiki reabilitacijos ir organizmo stiprinimo priemonė po įvairių ligų, operacijų, traumų (nepaisant to, visada prieš pradedant bet kokią veiklą, susijusią su fiziniu aktyvumu, būtina pasitarti su gydytoju), iki 30 proc. padidina plaučių tūrį, stiprina širdies raumenį, efektyviai treniruoja „problemiškų raumenų grupes“ – kaklo, nugaros, pečių, krūtinės, sėdmenų ir t.t. Išbandykite šią įvairiapusiškai naudingą veiklą ir patys įsitikinkite jos teikiama nauda! Primename, kad programa „Širdies ritmu“ skirta 50–65 m. amžiaus moterims ir 40–55 m. amžiaus vyrams, turintiems antsvorio, besiskundžiantiems padidėjusiu arteriniu kraujo spaudimu, pulsu, kurių padidėjusi cholesterolio ir (ar) gliukozės koncentracija kraujo serume. Asmenys, norintys dalyvauti programoje arba gauti papildomos informacijos, gali kreiptis tel. (8 46) 31 10 12, mob. tel. 8 615 161 55, el. p. vitalija@sveikatosbiuras.lt.

PASKAITŲ ŠEIMOMS metu bus kalbama aktualiomis vaisiaus vystymosi, gimdymo, kūdikio priežiūros pirmaisiais jo gyvenimo mėnesiais ir kt. temomis. Paskaitas ves savo srities specialistai, kurie pagelbės orientuojantis informacijos gausoje ir suteiks susistemintų ir mokslu pagrįstų žinių.

VEIKLOS DARBINGO AMŽIAUS ŽMONĖMS džiugins NAUJŲ PASIRINKIMŲ gausa – Solo Latino šokiai, lėto tempo viso kūno treniruotės, kalanetika bei konkursas „Judriausia įmonė 2019“. Solo Latino šokiai - tai Lotynų Amerikos ritmais praturtintos šokių pamokos, skirtos visiems, kas neturi poros. Užsiėmimų metu pramoksite daugybę šokių, tokių kaip kubietiškoji čia čia čia, Dominikos respublikos bachata, taip pat salsa, braziliškoji samba, džaivas, romantiškoji rumba ir daugiau. Pamokas ves šokių studijos „Akredus“ mokytojas Mindaugas Padagas. Lėto tempo viso kūno treniruotė – tai treniruotė, kurią atliekant nereikia labai didelių pastangų, mankštinantis nepervargstama, nealinama širdis ir sąnariai. Krūvis tenka proporcingai visam kūnui. Treniruotė mažina psichologinę įtampą ir suteikia energijos. Kalanetika - tai sporto rūšis, kai atliekami statiški tempimo pratimai bei labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Šie pratimai tinka įvairaus amžiaus žmonėms ir yra puiki sąnarių ir raumenų ligų profilaktika. Konkursas „Judriausia įmonė – tai kasmet organizuojamas konkursas, kurio tikslas skatinti darbuotojus rūpintis savo sveikata, o įmonės vadovus prisidėti prie darbuotojų sveikatos palaikymo bei gerinimo, didžiausią dėmesį skiriant darbuotojų judėjimui. Daugiau informacijos apie konkursą ir galimybę dalyvauti rasite čia.

VEIKLOS BENDRUOMENEI kvies registruotis į pokyčių savaitę, skirtą padėti suformuoti tinkamus sveikos gyvensenos įgūdžius. Pirmojo susitikimo metu (įvadinė paskaita) dalyviams bus atliekami matavimai (kūno kompozicijos ir t.t.) bei gryninami kiekvieno dalyvio asmeniniai tikslai dalyvaujant programoje. Kitų susitikimų metu bus kalbama tokiomis aktualiomis temomis, kaip stresas bei kaip su juo tvarkytis, supažindinama su intuityviu valgymu, mokomasi skaityti maisto produktų etiketes, mankštinamasi, prižiūrint fizinio aktyvumo specialistui. Paskutinio susitikimo metu (programos užbaigimas) bus aptariami pasiekti pokyčiai, diskutuojama pagal dalyvių užduotus klausimus. Siekiant užtikrinti pakankamą dėmesį kiekvienam dalyviui, numatytas ribotas vietų skaičius. Paskubėkite registruotis! Kitos veiklos bendruomenei – tarptautinė iniciatyva „Diena be lifto“, kviečianti bent dienai iškeisti liftą/ eskalatorių į laiptus ir taip prisidėti prie masinio požiūrio formavimo, akcentuojant, kad būti aktyviam yra lengva, nepaisant užimtumo kasdieniniame gyvenime. Jogos ir Aikido treniruotės bei kūdikių ir nėščiųjų mankštos – tai dar keletas naudingų pasiūlymų jums!

VEIKLOS VAIKAMS IR JAUNIMUI šį mėnesį, kaip ir įprastai, kvies išbandyti Aikido užsiėmimus ir registruotis į pokyčių savaitės užsiėmimus, kurių metu bus gvildenamos tokios temos, kaip antai: motyvacija, stresas, tinkama mityba, fizinis aktyvumas. Sveikatos temas papildys ir kitokio pobūdžio informacija – savanorystės galimybės Klaipėdos mieste bei verslumo idėjos/ patarimai jaunimui. Programos dalyviai su savimi išsineš ne tik naudingų teorinių žinių, bet ir praktinių patarimų bagažą. Užsiėmimus ves psichologas, dietistas, fizinio aktyvumo specialistas ir kiti. Vietų skaičius ribotas.

PARSISIŲSTI NEMOKAMŲ VEIKLŲ KALENDORIŲ

Į visas nemokamas veiklas būtina registruotis (jei nurodyta, kad registracijos reikia) iš anksto kalendoriuje nurodytais kontaktais.

SVARBU! Registracija į balandžio mėn. veiklas prasideda nuo balandžio 1 d. (pirmadienio) 8.00 val.

 

 

Bendradarbiaujame:                   plačiau..