Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.
  

 

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Didieji gimnastikos kamuoliai

Š.m  gegužės 16 d. Nidos lopšelyje/darželyje ,,Ąžuoliukas‘‘ , Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro specialistai organizavo teorinius/praktinius mokymus  ,, Didieji gimnastikos kamuoliai“

Siekiant kuo naudingesnių fizinio aktyvumo pamokėlių, nepakanka vien naudoti įprastinius įrankius: krepšinio, futbolo, tinklinio kamuolius, lazdas ir kt. Reikia plėsti akiratį ir įtraukti neįprastinius įrankius, kad pamoka taptų išties naudinga, įdomi vaikams.

Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro  specialistai  pristatė didžiuosius gimnastikos kamuolius ir jų naudą sveikatai. Šie kamuoliai yra įvairiausių dydžių, todėl galima juos pritaikyti bet kokio amžiaus tarpsnio vaikui ar suaugusiam. Didieji gimnastikos  kamuoliai pasižymi ypatingu elastingumu, todėl galima atlikti įvairiausių pratimų, skirtų įvairioms raumenų dalims. O jų nauda yra įrodyta specialistų. Nors šie kamuoliai yra dažnai naudojami  reabilitacijai , tačiau juos galima puikiai pritaikyti mankštai per kūno kultūros pamokas, ypač priešmokyklinukams ir  pradinių klasių mokiniams. 

Atliekant pratimus su didžiaisiais mankštos kamuoliais:

  • didinama judesių amplitudė;
  • pagerinama raumenų jėga;
  • stiprinama širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistema;
  • lavinami jutimai;
  • lavinama pusiausvyra ir koordinacija;
  • lavinama laikysena ir sudaroma aktyvaus sėdėjimo galimybė.

SVARBU!

Atliekant įvairius imitacinius pratimus su didžiaisiais kamuoliais svarbu nepamiršti saugumo reikalavimų:
Ugdytinis turėtų būti prilaikomas, kol išmoksta tinkamai atlikti pratimus su didžiuoju mankštos kamuoliu.

  • Kamuolys turėtų būti tinkamas pagal ugdytinio kūno proporcijas;.
  • grindų danga turėtų būti neslidi (jei grindų danga pakankamai slidi, galima pasitiesti gimnastikos/jogos kilimėlį).

Atsisėskite ant kamuolio, pėdas padėkite pečių plotyje ant žemės, keliai turėtų sudaryti 90° kampą. Jei jūsų keliai aukščiau klubų – kamuolys per žemas arba per mažai pripūstas, tokiu atveju neišnaudosite visų kamuolio privalumų ir apkrausite kelių sąnarius. Kuo kamuolys minkštesnis, tuo stabilumas didesnis, nes paviršiaus plotas didesnis, tad rinkitės vidutinio minkštumo kamuolį.

Kamuolys tinka nugaros skausmų prevencijai. Galima kartas nuo karto kėdę pakeisti į kamuolį, tačiau būtina žinoti, kad kamuolį galite iškeisti tik ne daugiau nei 3 valandoms per dieną! Jei ant nestabilaus kamuolio sėdėsite 8 valandas per dieną, jūsų nugara persitemps, nes nuolatos turės išlaikyti stuburą vertikalioje padėtyje ir gilieji nugaros raumenys pervargs. Tad nepersistenkite!

 

Bendradarbiaujame:                   plačiau..