Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.
  

 

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Lapkritį – spalvingas sveikatinimo veiklų pasirinkimas

Kad paskutinis rudens mėnuo būtų kupinas geros nuotaikos ir pakankamo dėmesio sveikatai, mes pasirūpinome, jog įprastiniame nemokamų veiklų kalendoriuje netrūktų kūną ir sielą džiuginančių veiklų. Tiek ieškantys sveiko judesio galimybių, tiek besižvalgantys teorinių žinių – visi ras kažką sau naudingo ir reikalingo. Kviečiame susipažinti, registruotis ir dalyvauti!

VEIKLOS ŠEIMOMS. Sveikos šeimos akademijoje būsimi tėvai turės puikią galimybę tiesiai iš specialistų lūpų išgirsti tai, kas aktualu besilaukiantiems naujagimio. Temų įvairovė labai plati – gimdymas, kūdikio priežiūra pirmaisiais gyvenimo mėnesiais, pogimdyvinė depresija. Tai tik dalis informacijos, kurią gausite apsilankę akademijos paskaitose. Teorinę veiklų šeimoms dalį, kaip ir įprastai, papildys mankštos besilaukiančioms mamoms ir mamoms su kūdikiais. Jums tereikės pasirūpinti patogia apranga ir nusiteikimu valandėlę pasimankštinti prižiūrint treneriui.

VEIKLOS DARBINGO AMŽIAUS ŽMONĖMS ir toliau džiugins energingomis Solo Latino šokių pamokomis, visą kūną stiprinančiomis ir gera nuotaika papildančiomis kalanetikos ir lėto tempo viso kūno treniruotėmis. Šių treniruočių grafikas parengtas taip, kad jas galėtų lankyti ir turintys laisvo laiko dieną ir vakare.

VEIKLOS VAIKAMS IR JAUNIMUI. Pokyčių savaitė jaunimui – puiki veikla ieškantiems naudos sveikatai. Prisijungę prie itin populiarios programos, treniruositės, klausysitės įdomių paskaitų, diskutuosite, sutiksite bendraminčių, dalinsitės patirtimi ir įžvalgomis, kurios, net neabejojame, suteiks motyvacijos gyventi sveikiau. Aikido treniruotės vaikams ir paaugliams – dar viena jaunimo itin mėgstama veikla. Tokių treniruočių metu didelis dėmesys skiriamas ne tik fiziniam krūviui, bet ir pasitikėjimo savimi, emocijų kontrolės, streso reguliavimo įgūdžių gilinimui.

VEIKLOS BENDRUOMENEI. Po neilgos pertraukos į kalendorių grįžta jogos treniruotės. Būtent šios treniruotės orientuotos į visas amžiaus grupes, tad drąsiai galima registruotis įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. Šių treniruočių metu ne tik susipažinsite su taisyklinga jogos pratimų atlikimo technika, bet ir nuraminsite mintis, po treniruočių išeisite pasikrovę geros nuotaikos ir atsipalaidavę. Šiaurietiškojo ėjimo mokymų metu išmoksite keleto pagrindinių taisyklių, kurias įvaldę ilgainiui gausite visokeriopos naudos sveikatai – moksliniai tyrimai rodo, kad einant taisyklingai su lazdomis įdarbinama apie 90 proc. raumenų, o reguliariai sportuojant gamtoje mažėja streso lygis, gerėja nuotaika, gražūs gamtos vaizdai tampa vienu iš akstinų laikytis susidaryto treniruočių režimo. Dar keletas naudingų veiklų, kurias tikrai verta išbandyti – mankšta su iPulsus sistema, sekančia širdies darbą ir, atsižvelgiant į rezultatus, padedančia optimaliai valdyti fizinį krūvį, treniruotė su slystančiais kilimėliais, kurios metu raumenys dirba visomis judėjimo kryptimis, itin stiprėja pilvo ir apatiniai nugaros raumenys, gerėja pusiausvyra ir koordinacija, aikido treniruotės suaugusiems ir paaugliams nuo 16 m. Lapkritį ir toliau tęsiasi Urbact projekto „Žaidimų paradigma“ susitikimai, skirti jaunimui iki 29 m. ir asmenims nuo 55 m. Šį kartą projekto veiklų kalendorius išties spalvingas, jame rasite įvairių veiklų, pvz., atsipalaidavimo praktikos, pirmoji pagalba linksmai, meno terapija. Šių jaunimo ir vyresnio amžiaus asmenų bendrų veiklų metu siekiama ne tik praplėsti žinias siūlomomis temomis, bet ir didinti kartų tarpusavio supratimą, skatinti jaunimo ir vyresnio amžiaus asmenų bendravimą. Programos „Širdies ritmu“ dalyvius šį mėnesį džiugins ne tik treniruotės, bet ir šeimos gydytojo paskaita apie širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksnių valdymą, sėkmės istorijų vakaras, kurio metu programą perėję dalyviai dalinsis savo pasiekimais, bei paskaita apie fizinio aktyvumo reikšmę širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai.

VEIKLOS, SKIRTOS 55+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Klaipėdos miesto tikslinių gyventojų grupių sveikos gyvensenos skatinimas“ veiklos). Lapkritį ir vėl kviesime į praktines griuvimų prevencijos pamokas bei programą „Judu sveikai“, kurios metu ne tik mankštinsitės, bet ir fiksuosite pasiektą pokytį, kuris gali tapti svarbiu motyvuojančiu veiksniu ir toliau propaguoti sveiką judesį. Pirmos pagalbos mokymų metu įgysite naudingų žinių, kaip suteikti pirmąją pagalbą nukentėjusiam, o paskaitose apie sveiką senėjimą sužinosite, kaip su džiaugsmu priimti senėjimo procesą kaip natūralų reiškinį, nepamirštant rūpintis savo fizine ir psichine sveikata.

VEIKLOS, SKIRTOS 60+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Chrodis+“ veiklos). Unikali lėtinių neinfekcinių ligų prevencinė programa, įgyvendinama pagal projektą „Chrodis+“, paremtą projekto partnerių iš Islandijos gerąja patirtimi, laukia prisijungiant naujų narių. Programą sudaro daugiakomponentės veiklos, kurių metu daugiausiai dėmesio skiriama kasdienėms fizinio aktyvumo treniruotėms ir du kartus per savaitę – jėgos treniruotėms. Kasdienių treniruočių pagrindas – vaikščiojimas. Jėgos treniruočių programą sudaro dvylika pratimų pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiant įvertinti dalyvių fizinę būklę ir sveikatą, atliekami pokyčiui įvertinti skirti matavimai.


PARSISIŲSTI NEMOKAMŲ VEIKLŲ KALENDORIŲ: ČIA

Į visas nemokamas veiklas būtina registruotis kalendoriuje nurodytais kontaktais.
SVARBU! Registracija į lapkričio mėn. veiklas prasideda nuo lapkričio 4 d. 9.00 val.

Bendradarbiaujame:                   plačiau..