Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Pavasaris – puikus metas pasinerti į sveikatinančių veiklų sūkurį!

Kartą garsus amerikiečių rašytojas H. D. Toras yra pasakęs: „Spręskite apie savo sveikatą iš to, kaip jus džiugina rytas arba pavasaris.“ Pritardami šiai paprastai, bet kartu ir genialiai minčiai, raginame į savo kasdienybę įnešti kuo daugiau šviesos, pozityvo ir kūną bei sielą sveikatinančių veiklų. Pasitikime pavasarį džiugiomis mintimis ir gera savijauta!

Projekto „Klaipėdos miesto tikslinių gyventojų grupių sveikos gyvensenos skatinimas“ veiklų sąraše kovo mėnesį be įprastinių veiklų – programos „Judu sveikai“, kino filmų ir jau antrą mėnesį organizuojamų paskaitų sveiko senėjimo tema (lekt. Jūratė Sučilaitė) – taip pat rasite keletą naujienų – teorinius ir praktinius mokymus „Pusiausvyros lavinimas ir stiprinimas vyresniame amžiuje“ (lekt. skubios medicinos pagalbos specialistas Simonas Žutautas) bei vaikščiojimo grupes. Pastarųjų metu veiksmas kelsis į nuostabią pajūrio gamtą, kur, lydint specialistams, bus keliaujama maršrutu Melnragė I – Melnragė II – Melnragė I, o tarpinėje stotelėje atliekama energizuojanti mankšta po atviru dangumi. Vienas vaikščiojimo grupių ciklas susideda iš penkių susitikimų. Aktyviausi asmenys, reguliariai dalyvavę visose ciklo veiklose, bus apdovanoti Sveikatos biuro įsteigtais prizais, kurie džiugins savo praktiškumu. Veiklos skirtos asmenims nuo 55 m. ir šios amžiaus grupės neįgaliesiems.

Programa „60+ amžiaus asmenų lėtinių neinfekcinių ligų prevencinė programa“, įgyvendinama pagal projektą „Chrodis+“, laukia prisijungiančių naujokų. Programą sudaro daugiakomponentės veiklos, kurių metu daugiausiai dėmesio skiriama kasdienėms fizinio aktyvumo treniruotėms, ir du kartus per savaitę – jėgos treniruotėms. Kasdienių treniruočių pagrindas – vaikščiojimas. Jėgos treniruočių programą sudaro dvylika pratimų pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiant įvertinti dalyvių fizinę būklę ir sveikatą, atliekami matavimai pasitelkiant įvairius prietaisus: dinamometrus, prietaisus, stebinčius širdies darbą fizinio krūvio metu, ir t. t.

Programos „Širdies ritmu“ dalyviai laukiami mankštose su svareliais, elastinėmis juostomis ir kitu inventoriumi. Taip pat šį mėnesį startuoja ir daugelio pamėgtas šiaurietiškasis ėjimas. Ši fizinio aktyvumo forma puikiai tiks mėgstantiems leisti laiką gamtoje. Ieškantiems atsakymų į klausimą, kuo naudingas ėjimas, pasitelkiant šiaurietiškojo ėjimo techniką, atsakome: daugelis įvairių šalių sporto medikų ir reabilitologų sutinka, kad šis ėjimas teigiamai veikia visą organizmą: stiprina širdies raumenį, reguliuoja kraujospūdį, formuoja taisyklingą laikyseną, iki 30 proc. padidina plaučių tūrį, mažina blogojo ir didina gerojo cholesterino kiekį ir, apskritai, kaip ir bet koks fizinis aktyvumas, gerina gyvenimo kokybę (daugiau informacijos V. Tautkaus knygoje „Šiaurietiškasis ėjimas kiekvienam“). Dar viena programos veikla – motyvacinis pokalbių vakaras „Mariaus metamorfozė“. Daugelis iš mūsų norime puikiai atrodyti, būti sveiki, tačiau neretai pristinga motyvacijos imtis vienų ar kitų veiklų. Pokalbių vakare su Mariumi išgirsite istoriją, kaip save motyvuoti numesti 100 kg, o gal daugiau? Čia rasite atsakymus į sau rūpimus klausimus: nuo ko pradėti pokytį, koks vidinis lūžis turi įvykti, kaip susidoroti su sunkumais, pasipriešinimu ar tinguliu. Taip pat bus kalbama apie psichologinę savijautą, kaip ji kinta, kaip keičiasi gyvenimas ir gal net draugai. Susitikime laukiami esami ir potencialūs programos dalyviai. Dar viena naudinga veikla – paskaita „Išmokime stresuoti“, kurios metu geriau pažinsite stresą kaip reiškinį ir išgirsite naudingų patarimų, kaip tvarkytis su juo. Primename, kad programa „Širdies ritmu“ skirta 50–65 m. amžiaus moterims ir 40–55 m. amžiaus vyrams, turintiems antsvorio, besiskundžiantiems padidėjusiu arteriniu kraujo spaudimu, pulsu, kurių padidėjusi cholesterolio ir (ar) gliukozės koncentracija kraujo serume. Asmenys, norintys dalyvauti programoje arba gauti papildomos informacijos, gali kreiptis tel. (8 46) 31 10 12, mob. tel. 8 615 161 55, el. p. vitalija@sveikatosbiuras.lt.

Būsimi ir esami tėvai laukiami naudingose paskaitose, kurių metu bus kalbama aktualiomis vaisiaus vystymosi, gimdymo, kūdikio priežiūros pirmaisiais jo gyvenimo mėnesiais ir kt. temomis. Paskaitas ves savo srities specialistai, kurie pagelbės orientuojantis informacijos gausoje ir suteiks susistemintų ir mokslu pagrįstų žinių.

Veiklų bendruomenei ir vaikams / jaunimui skiltyse šį mėnesį rasite jogos treniruotes, seminarą kūno kultūros mokytojams „Vaikų ir paauglių sveikos gyvensenos veiksniai: fizinio aktyvumo ypatumai“, kūdikių ir nėščiųjų mankštas bei aikido treniruotes.

Aktyvios pavasario pradžios!

PARSISIŲSTI NEMOKAMŲ VEIKLŲ KALENDORIŲ

Į visas nemokamas veiklas būtina registruotis (jei nurodyta, kad registracijos reikia) iš anksto kalendoriuje nurodytais kontaktais.

SVARBU! Registracija į kovo mėn. veiklas prasideda nuo kovo 1 d. (penktadienio) 8.00 val.

Bendradarbiaujame:                   plačiau..