Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Saugus ir efektyvus kūno kultūros specialisto darbas – sveikos jaunos kartos garantas!

 Saugus ir efektyvus kūno kultūros specialisto darbas – sveikos jaunos kartos garantas!

 

Sėkminga šiuolaikinės kūno kultūros sklaida neįmanoma be išsamių žinių apie sveiką gyvenseną, žmogaus organizmą ir veiksnius, lemiančius darnų organizmo funkcionavimą, taip pat jo veiklą pažeidžiančius veiksnius bei būdus ir priemones, padedančias apsaugoti organizmą nuo žalingo aplinkos poveikio.

Š.m. kovo 23d. Švyturio arenoje, Dubysos g. 10 (I- seminarų salė). Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro specialistai organizuoja kvalifikacijos kėlimo seminarą kūno kultūros mokytojams. Norintys dalyvauti seminare registruojasi per www.semiplius.lt.sistemą. Dalyvių apranga- sportinė.

 Dr. Simona Pajaujienė Lietuvos sporto universiteto dėstytoja (lektorė). Lietuvos sporto universitete Treniravimo mokslų katedroje , yra sveikatingumo specializacijos koodinatorė ir dėstytoja. Europe Active ( european Health and Fittness association) Profesionalų standartų komiteto narė. Daukartinė tarptautinių ir nacionalinių konferencijų/seminarų pranešėja ir dalyvė dalinsis žiniomis temomis: Saugus ir efektyvus kūno kultūros specialisto darbas – sveikos jaunos kartos garantas! Ką privalo žinoti mokytojas ir treneris?

Pagrindinis kūno kultūros pamokų tikslas yra padėti mokiniams suformuoti fizinio aktyvumo poreikį visam tolesniam gyvenimui.Per kūno kultūros pamokas įgyjama sveikatai reikalingų įpročių, formuojami saugaus elgesio, bendravimo įgūdžiai, draugiški santykiai. Būtina kelti bent iš dalies diferencijuotus reikalavimus vaikams, atsižvelgiant į individualias jų ypatybes: prigimtį, individualią raidą, lytį, fizinį parengtumą, sveikatos būklę. Fizinio ugdymo procesas turėtų būti nukreiptas ne vien tik į fizinių galių ar gebėjimų lavinimą, bet ir asmenybės tobulėjimą ir ypač sveikatos stiprinimą. Turi būti siekiama, kad fiziškai nepakankamai pasirengę mokiniai būtų gerbiami, nebūtų pašiepiami ar žeminami ir jaustųsi saugiai, kad jų individualus tobulėjimas ir pastangos būtų pastebėtos ir tinkamai įvertintos.

 Fizinė veikla turėtų būti praturtinama užduotimis intelektui ugdyti, pasauliui pažinti. Vaikui būtina sudaryti įvairiapusio judėjimo galimybes, jį aktyvinti ir skatinti. Nuo besikartojančių pratimų vaikai pavargsta ne tiek fiziškai, kiek psichiškai.Tam, kad fizinis aktyvumas taptų visą gyvenimą trunkančia sąmoninga veikla, būtina suformuoti tinkamus įgūdžius bei įpročius. Tai ir yra svarbiausia tėvų, pedagogų ir visuomenės sveikatos specialistų užduotis ir tuo pačiu problema.

Bendradarbiaujame:                   plačiau..