Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Sveikų veiklų gausa liepą džiugins ir poilsiaujančius, ir dirbančius!

Nemokamų veiklų kalendoriaus „Ir kūnui, ir sielai“ kūrėjai kviečia visus, gyvenančius atostogų ritmu ir vis dar keliaujančius į darbus, susipažinti su sveikatinančiais liepos mėnesio pasiūlymais, suteiksiančiais naudingų žinių, energijos ir atsipalaidavimo.

VEIKLOS, SKIRTOS 55+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Klaipėdos miesto tikslinių gyventojų grupių sveikos gyvensenos skatinimas“ veiklos). Praktiniai užsiėmimai griuvimų prevencijos tema – puiki galimybė, prižiūrint treneriui, išmokti specialių pratimų, skirtų mažinti griuvimų riziką, kurie, anot specialistų, yra itin aktuali problema vyresnio amžiaus žmonių tarpe. Dėmesio! Keičiasi įprasta užsiėmimų vieta ir šį mėnesį keliasi į sporto bazę, esančią adresu Taikos pr. 61a. (Imtynių salė). Daugelio pamėgtos vaikščiojimo grupės taip pat tęsiasi ir laukia prisijungiant naujokų. Kodėl vaikščioti naudinga, turbūt net ir nereikia sakyti, bet, vis tik, jei trūksta motyvacijos žengti pirmąjį žingsnį kartu su vaikščiojimo grupių entuziastais, kviečiame susipažinti su esamų dalyvių atsiliepimais. Didelio visuomenės susidomėjimo sulaukęs sensorinis kambarys, įrengtas Sveikatos biuro patalpose, kaip ir įprastai, atviras visiems, norintiems išbandyti atpalaiduojančių pojūčių jūrą. Specialūs laikai šio mėnesio kalendoriuje išskirti ir 55 m. bei vyresniems asmenims.

VEIKLOS, SKIRTOS 60+ AMŽIAUS GRUPĖS ASMENIMS (projekto „Chrodis+“ veiklos). Unikali lėtinių neinfekcinių ligų prevencinė programa, įgyvendinama pagal projektą „Chrodis+“, paremtą projekto partnerių iš Islandijos gerąja patirtimi, laukia prisijungiant naujų narių. Programą sudaro daugiakomponentės veiklos, kurių metu daugiausiai dėmesio skiriama kasdienėms fizinio aktyvumo treniruotėms ir du kartus per savaitę – jėgos treniruotėms. Kasdienių treniruočių pagrindas – vaikščiojimas. Jėgos treniruočių programą sudaro dvylika pratimų pagrindinėms raumenų grupėms. Siekiant įvertinti dalyvių fizinę būklę ir sveikatą, atliekami pokyčiui įvertinti skirti matavimai.

VEIKLOS PROGRAMOS „ŠIRDIES RITMU“ DALYVIAMS. Sveikatos biuro organizuojamas mankštas su kineziterapeutu uostamiesčio gyventojai netruko pamėgti, todėl ir vėl kviečia jungtis programos „Širdies ritmu“ dalyvius į šias mankštas arba tęsti tai, kas pradėta, nes reguliarumas, kaip žinia, yra būtina sąlyga, siekiant pozityvių sveikatos pokyčių. Dėmesio! Keičiasi įprasta užsiėmimų vieta ir šį mėnesį keliasi į sporto bazę, esančią adresu Pilies g. 2a (Mažoji sporto salė). Norintiems daugiau laiko praleisti gamtoje taip pat turime pasiūlymą – šiaurietiškojo ėjimo užsiėmimus. Kodėl ėjimas su lazdomis? Moksliniai tyrimai rodo, kad dėl ėjimo technikos  ypatumų šiaurietiškojo ėjimo metu  yra pasiekiamas didesnis greitis, negu einant įprastu būdu, o atliekant  didesnius  žingsnius  ir  rankų  mostus,  pasiekiamas  didesnis  širdies  susitraukimų dažnis, daugiau  suvartojama  deguonies ir energijos. Tokio tipo ėjimas  yra  saugi aerobinio  darbingumo  didinimo  priemonė,  kadangi  einantis  žmogus  gali  pats  pasirinkti ėjimo tempą atsižvelgiant į savo fizinį pajėgumą ir esant poreikiui galima bet kuriuo pratybų momentu nutraukti mankštinimąsi. Primename, kad programa „Širdies ritmu“ skirta 50–65 m. amžiaus moterims ir 40–55 m. amžiaus vyrams, turintiems antsvorio, besiskundžiantiems padidėjusiu arteriniu kraujo spaudimu, pulsu, kurių padidėjusi cholesterolio ir (ar) gliukozės koncentracija kraujo serume. Asmenys, norintys dalyvauti programoje arba gauti papildomos informacijos, gali kreiptis tel. (8 46) 31 10 12, mob. tel. 8 615 161 55, el. p. vitalija@sveikatosbiuras.lt.

VEIKLOS ŠEIMOMS. Sveikos šeimos akademijoje įgysite naudingų žinių aktualiomis temomis būsimiems tėvams ar jau auginantiems vaikus, nėščiųjų ir kūdikių mankštose aktyviai praleisite laiką, prižiūrint treneriui, sensoriniame kambaryje atsipalaiduosite kartu su savo vaiku, išbandysite įvairias vaizduotę, kūrybingumą lavinančias veiklas.

VEIKLOS DARBINGO AMŽIAUS ŽMONĖMS. Solo Latino šokių pamokose pramoksite kubietiškosios ča ča ča, Dominikos Respublikos bačatos, salsos, braziliškosios sambos, džaivo, romantiškosios rumbos, o kalanetikoje išmoksite naudingų mankštos pratimų ir sustiprėsite fiziškai.

VEIKLOS BENDRUOMENEI. Akcija „Saugus poilsis pajūryje, kaip ir įprastai, kvies poilsiaujančius paplūdimyje susitikti su sveikatos specialistais, pasimatuoti arterinį kraujo spaudimą, pasikonsultuoti rūpimais sveikatos klausimais. Taip pat tęsiasi ir birželį startavusios interaktyvios veiklos pajūryje, įgyvendinamos bendradarbiaujant su Klaipėdos apskrities viešąja I. Simonaitytės biblioteka, kurių metu Sveikatos biuro specialistai ves mankštas ir judrius žaidimus bei šiaurietiškojo ėjimo pamokas. Tokios pačios veiklos vyks ir Karlskronos aikštėje, bendradarbiaujant su Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešąja biblioteka. Dar viena uostamiesčio gyventojų pamėgta veikla - bendruomenių mankštos, kiekvieną pirmadienį ir trečiadienį vyks Sendvario ir Martyno Mažvydo progimnazijų stadionuose.

Kviečiame išsirinkti dominančią veiklą ir išbandyti!

PARSISIŲSTI NEMOKAMŲ VEIKLŲ KALENDORIŲ

Į visas nemokamas veiklas būtina registruotis (jei nurodyta, kad registracijos reikia) iš anksto kalendoriuje nurodytais kontaktais.

SVARBU! Registracija į birželio mėn. veiklas prasideda nuo liepos 1 d. (pirmadienio) 8.00 val.

 

 

Bendradarbiaujame:                   plačiau..