Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuro vykdomos veiklos bendrojo ugdymo įstaigose

Klaipėdos mokyklose Spalio 9d. buvo minima Pasaulinė košės diena, kuri oficialiai minima Spalio 10d. Šios akcijos tikslas skatinti sveikos mitybos įpročius. Prie šios gražios akcijos galėjo jungtis visos norinčios mokyklos. Norą pareiškė 19 Klaipėdos mokyklų, kuriose košes valgė 5083 pradinukai. Akcijos metu, buvo kalbamą apie košės naudą mūsų organizmui, kodėl svarbu pusryčiams valgyti košes ir kokias košes reikėtų rinktis.

 

AKCIJĄ „AR ŽINAI KIEK SVERIA TAVO KUPRINĖ?“

Kaip ir kiekvienais metais Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras mokyklose organizuoja akciją „Ar žinai kiek sveria Tavo kuprinė?“, kuri vyks nuo rugsėjo 18 d. iki spalio 20 d.

Akcijos metu planuojama pasverti apie šešis tūkstančius penkis šimtus 1−6 klasių mokinių ir jų kuprinių.

TINKAMA MOKINIO KUPRINĖ

Kuprinė – neatsiejamas mokinio atributas. Netaisyklingas jos nešimas bei svorio nekontroliavimas turi įtakos formuojantis netaisyklingai laikysenai.

Kuprinės svoris. Pagal higienos normos reikalavimus, tuščios pradinuko mokyklinės kuprinės svoris turi būti iki 700 g, vyresnių klasių mokinio kuprinė gali sverti iki 1 kg. Tačiau ortopedai sutaria, kad geriau šiek tiek sunkesnė ir ortopedinė kuprinė nei netinkama vaikui. Optimaliausias viso nešulio svoris vaikams yra ne daugiau kaip 10 proc. jų kūno svorio. Kasdieninis sunkesnės kaip 15 proc. savo svorio kuprinės nešiojimas gali tapti nugaros skausmų, rankų tirpimo bei kitų sutrikimų priežastimi.

Platūs kuprinės diržai. Patogiausi yra 3,5–4 cm pločio kuprinės diržai, paminkštinti pečių zonoje. Diržai būtinai turi būti reguliuojami, kad vaikas pats galėtų užsidėti kuprinę ant pečių, pernelyg daug neužlauždamas rankų. Be to, priklausomai nuo metų laiko ir nešiojamo drabužio, diržų ilgį reikėtų sureguliuoti: užsivilkus paltą ar striukę juos pailginti, o nusivilkus – sutrumpinti. Pamokykite savo vaiką užsidėjus kuprinę susireguliuoti diržus taip, kad kuprinė tampriai priglustų prie nugaros, bet nespaustų. Kitaip ji smuks žemyn, maskatuos žemiau juosmens ir privers vaiką palinkti į priekį ar kūprintis.

Nepamirškite atšvaitų. Šaltuoju metų laikotarpiu vaikai dažnai į mokyklą ir iš jos eis tamsiuoju paros metu, todėl atšvaitai turėtų būti ant abiejų kuprinės šonų ir priekio. Kuo jų daugiau ir ryškesnių, tuo jūsų vaikas bus saugesnis.

 

 

Bendradarbiaujame:                   plačiau..