Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

PALANGOS
MIESTAS

NERINGA

 

Šiaurietiškojo ėjimo mokymai Širdies ir kraujagyslių ligų prevencinės programos dalyviams

Šiaurietiškojo ėjimo mokymai Širdies ir kraujagyslių ligų

prevencinės programos dalyviams

Klaipėdos universiteto botanikos sode, nuostabios gamtos apsuptyje, Širdies ir kraujagyslių ligų prevencinės programos dalyviams vykdomi šiaurietiškojo ėjimo mokymai.

Šiaurietiškasis ėjimas plačiai taikomas kaip gydymo forma ir yra veiksmingas gydant kvėpavimo ir kraujotakos sutrikimus, stuburo ligas, osteoporozę, Parkinsono ir Alzheimerio ligas. Jis puikiai tinka ir vyresnio amžiaus bei turintiems antsvorio žmonėms.

Pagrindiniai šiaurietiškojo ėjimo privalumai ir poveikis sveikatai:

  • lengvai išmokstama;
  •  iki 30 proc. mažiau apkraunamas judėjimo aparatas, todėl ypač tinka turintiems sąnarių ir nugaros problemų;
  •  atpalaiduojami kaklo ir sprando srities raumenys;
  • veiksminga svorio metimo treniruotė gryname ore;
  • gerina širdies ir kraujagyslių veiklą;
  • mažina ,,blogojo“ cholesterolio kiekį;
  • mažina stresą;
  • reguliuoja žarnyno veiklą;
  • stiprina imuninę ir nervų sistemą bei gerina psichinę savijautą.

 

Fizinio aktyvumo klasifikacija pagal nueitų žingsnių skaičių:

  1. Iki 5000 žingsnių per dieną – sėslus gyvenimo būdas.
  2.  5 000–7 499 žingsniai per dieną – žemas fizinio aktyvumo lygis (be sporto ir fizinių pratimų).
  3. 7 500–9 999 žingsniai per dieną dažniausiai apima fizinius pratimus ar ėjimą ir vertinama kaip šiek tiek fiziškai aktyvus žmogus.
  4. 10.000 žingsnių per dieną vertinama kaip aktyvi fizinė veikla.
  5. Daugiau kaip 12 500 žingsnių per dieną vertinama kaip aukštas fizinis aktyvumas.

 

Informacija apie reguliarius šiaurietiškojo ėjimo mokymus skelbiama kiekvieną mėnesį leidžiamame nemokamų veiklų kalendoriuje ,, Ir kūnui, ir sielai“.

Bendradarbiaujame:                      plačiau..