Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.
  

 

Versija neįgaliesiems LT | EN

KLAIPĖDOS
MIESTAS

NERINGA

 

Akių mankštos pratimai

Mes patys galime padėti savo akims susidoroti su kasdieniniu stresu specialių pratimų dėka. Šie paprasti pratimai  ne tik pašalins susikaupusį nuovargį, bet taip pat padės išsaugotijūsų akių sveikatą ateityje. Per dieną mūsų akys gauna didelį krūvį: tai ilgalaikis darbas prie kompiuterio, skaitymas viešajame transporte, vairavimas, reikalaujantis nuolatinio dėmesio ir atidumo. Dėl tokios apkrovos, dienos pabaigoje mes jaučiame diskomfortą. Siekiant sumažinti neigiamą poveikį regėjimui, nedirbkite priešais langą, kuris nėra uždengtas užuolaidomis ar žaliuzėmis – ekrano ryškumas ir apšviestas plotas už jo gali sukelti akių skausmą ir diskomforto jausmą.

Akių mankštos pratimai nuslopina akių įtampą, stiprina akių raumenis. Rūpinkitės savo regėjimu šiandien, jei jūs norite jį išsaugoti ateityje!

 Akių mankštos pratimai  : https://www.youtube.com/watch?v=xWfj1Rz4Fls&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2dv4KDy26P3OIgDBAyoqTkRE3vo4S8bCJnRsn5BfdkSXt6jKKGZ8jjlNQ

 

Informaciją paruošė: visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė Alina Bocman

Informacijos šaltinis: http://sam.lrv.lt/

Nuotrauka: https://pixabay.co

Bendradarbiaujame:                   plačiau..